We believe in loving the sinner, but hate and speakout against their sinning, live a rightous and more abundant life. In a country where freedom is being diminished daily, this remains a free speech blog. Except no personal attacks/threats or gangbanger huffing and puffing.

We now bring you news from the Leftist, gun controlled Plantation



Monday, April 22, 2013

Man shot, killed in Back of the Yards

A man in his early 20s was fatally shot early this morning in the Back of the Yards neighborhood.
The shooting happened about 4:50 a.m. in the 1700 block of West 44th Street onthe South Side. The man was taken to John H. Stroger, Jr. Hospital of Cook County, where he was pronounced dead

Ricardo Carlin, 22, of the 4300 block of South Paulina Street, was pronounced dead at 5:41 a.m. at John H. Stroger Jr. Hospital of Cook County

68 comments:

Anonymous said...

Sad...more deaths over useless gang shit...you have children, keep them far away from dumb shit. Its stupid!

Anonymous said...

This kid pays for what because his brother is a saint he didn't gangbang poor kid was going to work you sdz just fucked up.

Jared said...

Wrong guy again pussy ass bangers doing burns at 430 am Never ending bullshit innocent die and the real bangers keep killing.Summer is about to start its going to be a crazy summer .

Anonymous said...

May he rest in peace. Its so tragic, so young so many lost lives

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

^^^^
You are beyond ignorant. Is people like you that make this world a horrible place.

Brighton Park SDN said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Jared said...

Your a dumb ass idiot.You guys are about to get instinct .CPD is coming for you dirty ass stick heads.Look at your boys face and see all the hurt his family is going tru and all you can say is skanks world.You internet gang banging piece of shit you should of been the one dead.And then you be crying like a bitch next to Lucifer getting your ass roasted on his pitch fork.Dumbass you best believe your days are numbered.The sky is about to come down on you.

Anonymous said...

Kiiling neutrons is what yous flakkes are happy about. Then take all the credit. But. Yous really feel hurt when real bangers from your hood die. Just like slick rotsk just like ryno rotsk. Come catch a real banger out here. Stop shooting anyone yous see. That's how paranoid you ganbangers are in are hood. Shoot the innocent to get out are hood right away. Sorry ass people.

LETSKK GO 2 HELL said...

Everybody comes in here saying the same oh bs he was not a gang banger he was this and that and than everyone finds out he was a gang banger... He died cause his brother was not around... When it's my time 2 go best believe I'm bring as many I can 2 hell with me... Everybody and anybody killa and to that hoebra y'all some lames on westerns got your hood taking over by tsk n biscuitsk stay your hoe ass in the NS... U wanna gang bang u was chill with bangers you going get treated like one same goes to them tag gets how many 35 boys BL's we done killed even girls get killed around here

Anonymous said...

Rahm Says, Everybody Stay Calm...

Anonymous said...

Im telling you,all sdz get drunk and pull hits early in the morning!! 42nd known for it.....

Anonymous said...

Yall so stupid,you Sir back n talk shit about gangs and the reas kilo and neutrons and donuts...you mfs all going to help! You were not put here to kilo idiota! Crime is happening as a punishment for all the hurt and pain conflicted by Man. Tour arrogance in the World..how you honor celebrities and clothes, how most of you only Pray when ur going through a struggle! Yall hpocrites! Everybody that had a negative,devil,killer post...you will real! R.I.p to all slain youth,adults,elderly, etc..

Anonymous said...

Caught snoozing how going to work yall fucked up real talk . I agree but get a saint not an innocent victim that had a job not like the rest of you retarded ass gangbangers innocent guy going to work just pays the price for the gang bullshit fucked up

Anonymous said...

Oh

Brighton Park SDN said...

That nigka was a STkk just like his brother is... You read and listen to other people facts are facts they killed one of ours we killed one of there's plain n simple they killed that lil 14 yr old in pilsen SDw or not they had to get hit back eye for eye and it will keep going more bodies going drop we 4Campbell's2 will go keep attacking when we get attacked or other members get attacked...

Jared said...

There is a thing called spell check! Learn to spell before you preach.You high or something.Monkeys can write better than you.

Anonymous said...

I believe in 2013, you'd be a stupid mother fucker for gangbanging. The truth, your a generation of unwanted fetuses, felt like life sucks for you, so it has to for everyone else. Well, dumbshits, people do love, and this is a good example of how you destroy it. In the end, evil begets evil. Ill be reading about you. Rick Dog

Anonymous said...

Haha funny ass nigga you probly a fucken neutron too haha yall campbells ain't on shit nigga handle the kings first doughnut then come talk to me miklo d cubbie d toker rhino slick all them niggas from campbell still burn bitch compliments of this pimp ass HALO stay treating you doughnuts haha quit killing innocents you piece of shit you and your whole nation are bitches. Tell Diablo he left one of his fake ass jordans at swap o rama when he got chased haha

Anonymous said...

Live by the hood die by the hood,live by the sword die by the sword

Jared said...

Deadbeat ass niggas ! Get a life.Go make a you tube video.But please stop writing each other love notes.Become friends on Facebook.Your dumb remarks are getting to be very annoying.

Anonymous said...

All you people are a bunch of bitches get down or lay down bitches

Jared said...

I must take my own advice.

Anonymous said...

Suck it bitch

Anonymous said...

You all give Mexicans a horrible name. Its your fault Latinos are discriminated against in this country. Any idiot can pull a trigger, but youre all gonna be nothing but trash for the rest of your lives because youre too stupid to grow up!

Keep killing each other, but dont be surprised when your children end up exactly like you! Fuckin low lifes!

Chino 2 said...

You shut the fuck up fagg you preach like you aint got no background hoe ass nigga.What your the web police.Bitch freedom of speech.You need to mind your business no one is talkin to faggs.Latinos ? gangs are in all colors.That just goes to show you a homebody 80s baby.Fuck complaining and do something.

Anonymous said...

Not my baby,my baby was an angel...he wast no gang banger he was a good kid...he an angel.....

Anonymous said...

Niggas kill some dude going to work them sdz boguz for that one dude wasnt in a gang lookd for his picture dude didnt rep nun was about his famo atleast everybodyy saw pictures of that lil sd throwing up the fork for proof he was something atleast kill ur targets kiling a nobody dnt give u points jus saying

Anonymous said...

I WANT TO KNOW,HOW MANY PEOPLE OR FOLKS DO U KNOW WHO ARE OVER 40 OR EVEN 30WITH ANYTHING GOIN FOR THEM? LEARN U STUPID KIDS

Anonymous said...

Some one give Albert Einstei,the nobel peace prize!!

Anonymous said...

Im from the Back of the Yards and I am a Latina, and guess what idiot im getting a doctorate degree in a couple of weeks. No background at all! It is possible to succeed but not with that dumbass mindset. Its your choice to be a lowlife and go around shooting people.

And what the hell do you know about free speech? Learn about the laws before you try to act like you know anything, cuz if you knew anything about the law you all wouldnt be lowlifes in and out of jail!

Anonymous said...

O so your family was poor too?...well hurry up n succeed and move out this jungle so you can give back to your community...doubt it!

Anonymous said...

Lmfao these comments make me really bust a laugh....A Saint tells a D to tell another D that he left his "fake ass jordans" at swap o rama when he got chased out..so what was the Saint doing at swap o rama?? Same shit the D was doin..buyin FAKE ASS JORDANS!! Now ya'll niggas kno ya'll need to stop playin..Saints be all up in swap o rama

Anonymous said...

What educated bitch says CUZ when tryin to preach

STkk said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Jared said...

Bitch please...!

Anonymous said...

You a back yard hoe who you fooling.

laker said...

hahahaha - buying Jordans at the flea market - hahahahahaha

ran out of his fake Jordans at the swap O Rama - hahahahahahah

you mexi's are some funny ass bitches!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
STkk said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Serioualy??? Who wants to take that dirty roach infested 1 hood you got, THATS WHY YOU FAGS STILL HAVE IT...keep that and them dirty hoes you got over there,surrounded by stanky factories pulluting the AIR you breathe.....hahaha since 1959 Lmao

FUCK NET BUSTK OUT said...

Come on wood rat slick rip 50th kkings did it u claiming the fame its like me saying we killed fat ass fatboy how the fuck can u die on 4th of july thats the main day u have a pistol on u u aint do shit for him save your bs saying 2 yourself sounds like a broken record u been there since 59 same block so on n so on we heard it all u niggas been falling off check them gang ways stop snoozing

Anonymous said...

Lmao good one.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Michael burning still buy him a dollar slice of pizza lmao yall could diss that nigga ricardo if yall want idgaf he was a nuetron lol

Anonymous said...

Everybody a neutron when that gun in they face...i aint shit,i aint shit.....BANG BANG!!!

Anonymous said...

24Th n washtenaw dumbass

Anonymous said...

No body talken bout dat sd from 24 talken bout the shooting today...udk stfu DUMBASS

Anonymous said...

yall who tlk shiit r some stupiid azz ppl.. swear... fck man.. yall kiill jst to fckiin make ppl beliieve ur a bad azz.. but let me tell yall sumthiin yall aiint shiit yall humans... nd hopefully ur mom nd friiendz dnt feel wat hiiz fam nd friiendz feel riight now... nd leave hiiz bro alone iif he iiz a saiint or not y duh fck u care... stupiid azz ppl jst dnt thiink riight fck man... yall kiill cuz u wnt pay back.. niikkaz duh onlii one who puniish u iiz god yall get that str8 ..... thiiz waz my homeboii yall tlkiin about so fck off... cuz karma iiz a biitch nd ii hope who ever diid thiiz to hiim that God payz hiim or them 10x more.... cuz iit aiint riight wat yall sayiin ... keep yall comment to yall self....

laker said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Karma got him,like he was innocent,families hurt everyday from people LIKE him and his brother so STFU if your sensitive ass cant handle that he got hit for a reason.....

Anonymous said...

Idiot what part of him not being in a gang don't you understand he was going to work moron all you idiots just talk and talk don't know shit if you would get shot while going to work what is that karma? Karma of what working quit being retarded and understand how it is shit living in those neighborhoods ain't no joke shits crazy real talk all you suburbs living asswipes just talk shit without knowing how it is in the hood so fuck off pricks

Anonymous said...

Understand karma first idiot!!! Just cause he was going to work dnt mean he was innocent and wasn't a gang banger and that it wasnt Karma....suburb?....check in homie...like you the only one who's lived in the yards,lil vill or the getto so stfu wit dat

Anonymous said...

Maybe his saint brother killed some bangers neutron brother,who knows....KARMA BITCH...BANG BANG!!!

Anonymous said...

Most bangers are true pussies, and when they look in the mirror, they recognize who they are...softer than soft...gun and a crowd, they are tough...sissy, punk, fagots...mama says knock you out!

laker said...

You a bitch knock you out is what that crack does to you.Go fuck your pitbull and drink a 40oz 211 .And then calk me over to come finish you off with a maSausage.Love young gangvangers want to bang all of them.

Anonymous said...

Actually most people are pussies...like the ones who talk about how gang bangers are pussies....all talk but then you confronted by one on the street and you dont say shit....O YEAH THATS WHY THEY RUN THESE NEIGHBORHOODS....you know once the cops leave thats your ass!!!!....LMAO

Anonymous said...

Fuck you mean I knew that dude he didn't represent saint at all like I said niggas judge books by the cover all I'm saying is innocent people pay the price for this dumb shit

Anonymous said...

I couldn't agree more with what you wrote. I knew Ricardo and he was a very sweet, kind and gentle individual and I will miss him dearly. This should have never happened to him. RIP Ricardo...my love, thoughts and prayers are with you and your family.

Anonymous said...

Bangers are bitches by them selfs.Look tough but softer than puppy shit.Say it aint true.

Anonymous said...

Comment at april 24 2013@ 12:11 refers to you!!!

Anonymous said...

All gangbangers are cowards who hide behind a crowd and a gun. A real man fights with his fists not shoots and drives off. Gangs are a waste of time. Fighting for a piece of land that's not yours and taking someone's life because of the color clothes they wear or where they happen to live? So sad.

Jared said...

Me a bangar...!

Jared said...

Me a bangar...!

Anonymous said...

micheal rotz

Rhonda clark said...

Just listen NORTH KOREA is going to attack Americia there 8 subs are missing and you Babies are up here saying really bad things to each other. Grow up right this minute we are all Americians and Obama is not doing anything to stop this mess. You children behave youselves, put those guns down right this minute and you wite folks up here you keep saying the N word, thats why they keep killing us I never in my life have spoken to one white person who would speak to someone like this unless some white person got killed. Us white people have to set an example for all these angles you stop right now. your getting White children killed when you say something like this. Also if you have extra food please get it to a food shelter we are running low. people are not working because to many illegals stealling real Americian jobs. You better start thinking before you speek and please get an education, and make something of your selves like the lovely child that is doing good at school. We have to stic together right now stop killing please please no more killing